InnoviNet

כל פרויקט מנוהל על ידי מומחה שיווק באינטרנט אשר מספק תובנות עסקיות באופן עקבי, כמו גם ייעוץ ונתונים רלוונטיים.

ביצוע סיעור מוחות למילות מפתח יכול להיות פשטני כמו באמצעות Google Suggests (שמשלים לך אוטומטית את מה שאתה מקליד ומובנה בגוגל.קום) או בעזרת Soovle (שעושה את אותו הדבר בו זמנית מגוגל, בינג, יוטיוב, ויקיפדיה, אמאזון ו- Answers.com). גם ה- Wonder Wheel יכול לסייע לכם. הרעיון הוא לחשוב בצורה רוחבית!

לא חסרים מיתוסים הנוגעים ב- SEO. בחלק מהם אנחנו בעצמנו נגענו לפני שבועיים בפרויקט שלנו (ניפוץ מיתוסי SEO נפוצים). עם זאת, יש הרבה טעויות שנעשות בתמימות על ידי מקדמי אתרים, אפילו הטובים שביניהם, וכאן נרחיב עליהן על מנת שתוכלו ללמוד מהן

בעבר, כאשר היה בדיוק את אותו טקסט עוגן (Anchor text) ב- 75% מהקישורים המובילים לאתר שלך, זה היה דבר טוב. היום יכולים להאשים אותך בספאם. בכל מקרה, זה אפקטיבי הרבה פחות מאשר ביזור טקסטים בקישורים. אנשים אחרים לקחו את זה צעד אחד רחוק יותר ואמרו כי גוגל שינתה את האלגוריתם שלהם כדי להצביע על אתרים בעלי קישורים חשודים בטקסט עוגן קבוע.
בסרטון המופיע במיני סייט הצייד אומר שהוא לא רוצה לירות בדוב ולכן מוחק (באמצעות הטיפקס שנמצא בצד ימין של המסך מחוץ לסרטון עצמו) את המילה shoots מהכותרת. במקומה הוא מבקש מהגולשים לרשום כל פועל אחר שירצו וכך לשנות ביחד איתו את הסיפור. החברה יצרה למעלה מ- 40 סרטונים שונים (בדומה לקמפיין של אולד ספייס) שכל אחד מהם מציג סיטואציה משעשעת אחרת, כאשר רושמים (לדוגמא):

מצב ברירת המחדל של ה- Keyword Tool הינו "התאמה רחבה", אשר מניב נתונים חסרי תועלת מנקודת מבט של קידום אתרים – חסרי תועלת בכך שהמספרים מנופחים בצורה דרסטית וכוללים אינספור ביטויים שמאגדים את ביטוי החיפוש המוגדר. למשל, ה- Keyword Tool מדווח על 30.4 מיליון חיפושים עבור הביטוי "נעליים", אבל זה כולל גם ביטויים המורכבים ממילים רבות, כגון: "נעלי ערב", "נעלי עור", "נעלי עקב גבוהות" ואפילו "נעלי שלג" ו-"נע
מנוע חיפוש חברתי שמחפש בתוכן המיוצר ע"י גולשים כגון בלוגים, תגובות, אירועים, חדשות, וידאו מיוטיוב ועוד. לכל התוצאות ניתן להירשם באמצעות RSS או כתובת אימייל. יש לרשום את המונח המבוקש בתיבת החיפוש, לסנן היכן מעוניינים לחפש (או ניתן לחפש בהכל - All) וזהו. הוא כבר יעשה את שאר העבודה לבד (מניסיון, הוא מוצא דברים שלאו דווקא חשבתם עליהם…). הוא מציג בנוסף מס' נתונים מעניינים, כגון מס' שעות ממוצע עבור כל
פרסום באינטרנט – כשמו כן הוא, פרסום – הכוונה, בתשלום. פרסום באינטרנט, בדומה לפרסום מסורתי, מתמקד בחשיפת המוצר ללקוח כשהמטרה הברורה היא הבאת כמה שיותר לקוחות בכמה שפחות השקעה. ע"י פרסום באינטרנט אנו דואגים כי מודעות העסק יופיעו במקומות הרלוונטיים עבור גולשים רלוונטיים.
ברשת חברתית, כמו ברשת האינטרנט, הכל סובב סביב סיפוק ערך ללקוח. יצא ששמענו הרבה סיפורים על כך ש- "גולשים שווים כסף" ופתגמים אחרים, אבל על מנת להמיר את הגולשים ולשמור על נאמנותם, יש לשמור על קהילה מתוחזקת באופן קבוע ולא להזניח אותה.