מצב ברירת המחדל של ה- Keyword Tool הינו "התאמה רחבה", אשר מניב נתונים חסרי תועלת מנקודת מבט של קידום אתרים – חסרי תועלת בכך שהמספרים מנופחים בצורה דרסטית וכוללים אינספור ביטויים שמאגדים את ביטוי החיפוש המוגדר. למשל, ה- Keyword Tool מדווח על 30.4 מיליון חיפושים עבור הביטוי "נעליים", אבל זה כולל גם ביטויים המורכבים ממילים רבות, כגון: "נעלי ערב", "נעלי עור", "נעלי עקב גבוהות" ואפילו "נעלי שלג" ו-"נעלי בלמים".
מי הצביע לכתבה זו
מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.
חיפוש
אינסטגרם
אלומיניום
בניית אתרים
הובלה
הובלות
וילה
וילות
טבעות אירוסין
מגנטים לאירועים
מפתחות
משלוחים
מתנה ליולדת
מתנות
מתנות ליולדת
מתנות ללידה
מתנות ללקוחות
מתנות לעובדים
מתנת לידה
נהיגה בשכרות
עבודה
עספור
פוסטרים
פורץ רכבים
פליירים
פרגולות
פרקט
פרקטים
קידום אתרים
רכב
שכפול
התחבר על מנת להגיב או הירשם כאן.