לא חובה לפרסם רק חומר חדש ומקורי בניוזלטר שלכם. השתמשו בחומרים קיימים (כגון מאמרים ופרסומים לעיתונות), במיוחד אם סביר להניח שמנויי הניוזלטר לא פגשו תכנים אלה בעבר. מומלץ מאוד לנצל פעילות פנים ארגונית (כגון מחקרים וסטטיסטיקות) לייצור חומר מקורי ללקוחות המבוסס על תכנים אלה. אם יש לכם בלוג לדוגמא, אתם יכולים להעביר ממנו תכנים לניוזלטר. באופן זה הניוזלטר שלכם הופך לערוץ שבו יכולים המנויים להתעדכן בתכנים הטובים ביותר גם בלי לבקר באתר שלכם לעיתים קרובות.

מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.