אחת מהטעויות הנפוצות ביותר בשטח. אנשי שיווק רבים מנסים להעביר את רוב המידע באימייל באמצעות תמונות. מאחר שנמענים רבים לא יכולים לראות תמונות אלא אם הם מאפשרים זאת במיוחד, כדאי שרוב המידע החשוב בקמפיין יועבר באמצעות טקסט. גרפיקה צריכה לשמש רק כדי לחזק את הטקסט, לא במקומו. העבירו את המידע החשוב – מבצעים, הודעות, קידומים מיוחדים – באמצעות טקסט, והשתמשו בתמונות רק כדי לחדד את האפקט שהטקסט יוצר.
מי הצביע לכתבה זו
מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.
חיפוש
אינסטגרם
אלומיניום
בניית אתרים
הובלה
הובלות
וילה
וילות
טבעות אירוסין
מגנטים לאירועים
מפתחות
משלוחים
מתנה ליולדת
מתנות
מתנות ליולדת
מתנות ללידה
מתנות ללקוחות
מתנות לעובדים
מתנת לידה
נהיגה בשכרות
עבודה
עספור
פוסטרים
פורץ רכבים
פליירים
פרגולות
פרקט
פרקטים
קידום אתרים
רכב
שכפול
התחבר על מנת להגיב או הירשם כאן.