מערכת Priority המוכרת גם בשם מערכת ERP הינה מערכת שמטרתה היא לארגן את כל המשאבים של הארגון הרוכש אותה. המערכת הינה מערכת מדף ותפקידה הוא לטפל כמקשה אחת בכל הנתונים של כל המחלקות באותו ארגון. היתרון הגדול של מערכת זו בא לידי ביטוי בכך שהיא מסנכרנת את כל המידע והפעולות של מחלקות הארגון על ידי ממשק ידידותי ואחיד המאפשר שימוש מסונכרן ואינטגרטיבי בזמן אמת.
אם בעבר עסקים וארגונים שונים תהו האם משתלם לרכוש מערכת ERP לחברה, כיום קיימת הסכמה בנושא. מערכת זו משתלמת לכל חברה או ארגון וזאת משום העובדות הבאות:
כל ארגון אשר מעוניין בייעול התהליכים אשר יביאו לרווחים בחברה, חייב לבצע עבודת הכנה מקדימה טרם רכישת מערכת ERP. השכרת שירותיה של חברה מקצועית אשר תעזור לארגון לבצע אפיון מתאים והתאמה נכונה של המערכת לצרכי החברה חיונית.
פעמים רבות העסק יידרש לבחון את התהליכים הארגוניים בהווה ולהחליט מהם השינויים הארגוניים בהם הוא מעוניין על מנת לייעל את המערכת. רק לאחר עבודת אפיון יסודית יוחלט אילו מודולים יש לשייך למערכת.